Experis en Secretaresse van het Jaar

Experis is trotse partner van de verkiezing van Secretaresse van het Jaar.

Geen vakgebied is zo in beweging als dat van management support. Door zich steeds te blijven ontwikkelen en hun talenten in te zetten op vlak van digitalisering en verdere specialisering, blijven managementondersteuners onmisbaar. Wij vinden het daarom belangrijk dat het ondersteunende vak aandacht en waardering krijgt. De Secretaresse van het Jaar, als ambassadeur van dit mooie vak, is daarbij het voorbeeld van talent blijven inzetten en ontwikkelen waardoor zij of hij uitblinkt in het vak.

In Schoevers, het opleidingsinstituut voor hooggekwalificeerde secretaresses en management en support professionals, hebben wij een mooie partner gevonden om dit sympathieke initiatief voort te zetten. De verkiezing is inmiddels een begrip en als partner blijven wij hier graag bij betrokken.

Experis bemiddelt tussen organisaties en professionals in vaste en interim banen. Dit doen wij voor de aandachtsgebieden IT, Finance en Engineering én voor secretariële ondersteuning. Wij zoeken professionals voor functies als projectondersteuner, (juridisch) secretaresse of directiesecretaresse.

Onze wereld is constant in beweging en dat geldt ook voor de wereld van werk. Bij Experis geloven wij dat menselijk talent dé onderscheidende factor is. Daarom dagen wij onze professionals uit om de regie te nemen over hun carrière. Zodat zij vandaag en morgen het verschil blijven maken.

Sinds 1985 wordt de verkiezing van Secretaresse van het Jaar door de Manpowergroup georganiseerd Manpowergroup waar Manpower en Experis onderdeel van zijn is wereldwijd al ruim 65 jaar dé hr-expert met innovatieve arbeidsoplossingen.

Meer weten over Experis of ben je benieuwd naar onze vacatures? Kijk op www.experis.nl.

Pimm Solutions

Pimm® is méér dan alleen een slimme zakelijke one-stop shop waarmee je voor iedereen snel en eenvoudig attenties kunt regelen. Door je bloemen, gebak en geschenken via Pimm® te bestellen, help je jouw werkgever hoge verborgen kosten terug te dringen en inefficiënte processen te verbeteren. Pimm® centraliseert de inkoop van zakelijke cadeaus door duizenden leveranciers (óók jouw favoriete lokale bloemist en bakker) onder te brengen in één platform. Slim, want dit zorgt voor een vermindering van het aantal crediteuren, declaraties en facturen. Voor jou wordt het regelen van een cadeautje ook veel leuker. Niets meer voorschieten, een compleet assortiment, overal en op ieder moment geleverd, een centrale klantenservice en alles volgens de regels geadministreerd. Snel, slim én attent. Want iedereen verdient persoonlijke aandacht.

Lees er meer over op www.pimmsolutions.nl