Judith Hanck

In 2005 is Judith gestart als consultant bij Experis. In 2008 werd zij onder andere eindverantwoordelijke voor de interim dienstverlening van managementondersteuners. Zij voelt zich zeer verbonden met dit mooie vak.

Het secretaressevak is een prachtig vak, één dat blijft veranderen. De technologische ontwikkelingen, maar ook de eisen en wensen aan de rol volgen elkaar in snel tempo op. Hierdoor ben je als managementondersteuner altijd in beweging en in ontwikkeling. Op deze manier lopen (directie-) secretaressen, personal assistants en managementassistenten voorop en zijn zij de uitblinkers waar management en directie op kan bouwen!

Bij Experis staat talentontwikkeling centraal: wij geloven in verandering, in jezelf continu willen bewegen tot ontwikkeling. Door te zijn wie je bent en jouw unieke talent optimaal in te zetten en te ontwikkelen. Hierdoor groei je en blink je uit.

Sinds oktober 2014 is Judith vertical director Professional Management Assistance. In deze rol volgt werkt zij samen met het team aan de realisatie van de ambitie om dé autoriteit op het gebied van managementondersteuners te zijn en hierin uit te blinken!

Judith Hanck